uppdatering.. bättre sent än aldrig

ja det har varit lite kämpigt.. sen jag gjorde illa foten när jag zumbade sist så har den inte velat varit riktigt med på noterna.. har inte kunnat vare ute å sprungit som jag velat åka blev väl lite deppig av det...
har länge velat ha en crosstrainer! och idag blev det en!
ibland har man bara så tur! hittade en som skulle sälja sin fullt fungerande för enkomt 500!! kunde bara inte låta bli!!!
så nu blev jag väldigt mkt mer pepp!!
ställde mig på den i 10 minuter nu! det bara droppar svett å ja känner mig rätt äcklig ^^ men ack så skönt det är!! kände inte av fötterna alls!
nu fortsätter vi där vi slutade sist!
har tacksamt nog stått still i vikten! så nu är det bara att fortsätta att bränna fläsk :-D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0