Avancering!

Dag 2 på Crosstrainern idag! Har varit otroligt trött idag, tror jag sov alldeles för hårt inatt, och upp tidigt för att jobba heldag. så kan säga att jag va inte alls på humör för att träna nånting idag..
trots det så avancerade jag med 1 minut. tänkte att jag ska öka minst 1 minut för varje gång jag kör på den :)
så alltså stod jag på den i 11 minuter idag :p
Lika dyngsur i svett blev jag idag, så nått bränner jag ju alltid ^^
känns skönt att vara på banan igen! riktigt liksom!
Bara fötterna håller nu så ska detta gå vägen, att vara på crosstrainern är ju mkt mer skonsamt för lederna :D
så när jag känner att jag klarar av längre tid på denna så kan jag kanske börja med å va ute å springa oxå :)
ja mena, avancerar jag varenda gång så kommer jag ju upp i 20-30 minuter på den rätt snart, och då kan jag ju lova att kondisen kommer att vara på topp!
 
Nu mår jag nästan lite illa ^^ men det är väl ett bra tecken va?
då har man om något tagit i eller hur? :)
Är nöjd över min prestation trots en seg dag och att tröttheten nästan tog över.

Imorgon är jag ledig, så då tänkte jag att jag skulle hoppa på min kära träningskompis typ det första jag gör när jag vaknar, och sen en sväng på kvällen oxå!

Nu ska jag sätta mig i soffan och jäsa lite med ett stort glas vatten och ... ett äpple får det nog bli :D
blev en lite onyttig vecka .. önskar jag kunde skylla på att det var för att Josefine var här ^^ men det kan jag ju inte :p enkomt mitt eget fel att jag inte stod emot att köpa vissa saker..
visst jag unnar mig nått gott ibland.. men det blev lite för mkt nu!
Men nu så kör vi på lite hårdare och slänger allt som jag inte behöver just nu!
Och det blir nu ett uppehåll på att unna mig nått onyttigt på en lite längre tid!

Kör så det ryker!! :D <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0