Wohooo & Zumba

sjukt dålig på att uppdatera denna blogg ^^
MEN!
Jag har sen senast börjat med Zumba! sjukt kul må jag säga!
lärt mig att äta mindre portioner och rör mig betydligt.. mer kan jag väl egentligen inte säga, eftersom jag va ute med hundarna när jag hade dom, men på längre promenader och mer fart! :)
har totalt sett, sen jag var som störst, gått ner 15 Kg!
och sedan jag börjat Zumban, kan det vara 2 månader sedan.. gått ner 6 kg! :)
Allt går åt rätt håll iaf :D börjar känna på kläder och skor (!) att det börjar säcka mer och mer :)
är nog mest "deprimerad" över att även skorna börjar bli för stora .. har ju en del sjukt snygga skor! som jag inte kommer att kunna ha alls snart..
var nere på Birsta idag med Anna och hade ett par skor som har varit nästan för småa tidigare, men nu kände jag rakt hur jag nästan gled omkring där inne i dom :p
Men men, inget ont som har nått gott med sig ^^ jag får ju helt enkelt se det från det positiva hållet istället, att det är ett bra bevis på att kroppen minskar :D

Måste säga det att Zumban! asså jag trodde aldrig i mitt liv att jag någonsin skulle hålla på med nått sånt ^^ dans .. och min koordinationsförmåga, det bådade inte gott.. och mycket riktigt, första gången stod jag mest still, sjukt irriterad över mig själv att jag inte fick till stegen! Men, nu ! shit va KUL det är!!
Hur less och trött jag än har varit under dagen, kan känna mig totalt opepp precis innan man ska fara dit, så är det alltid lika roligt!
jag kommer aldrig att sluta med det! och tror (eller vet egentligen) att den har en stor det till att det fungerar med viktnedgången :D
hur roligt som helst.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0