Söndag, vilodag?

Det sägs ju att söndag ska vara vilodag, det beror på hur man ser det va? jag är ledig från jobb idag, det är väl = Vila?
Ingen städning eller tvättning idag, även det = vila?

Så vi säger att det är en vilodag :)
Men jag har ändock varit ute på promenad ! det anser jag vara en perfekt sak för en vilodag ^^
Blev strax över 3km runt byn på ca 30 min.
brukar när jag kommer ihåg det, sätta igång runkeeper när jag är ute, denna gång gjorde jag det, under promenaden fungerade den precis som den skulle... men nu i efterhand när jag ska se på den så har den totalt hängt sig...
men men, tekniken idag.. visst ska det alltid vara något som krånglar!

Hur som... va hem till klocke igår, bjöds på grillat!
Sen på kvällen så bestämde jag mig för att jag skulle prova på att springa lite igen :)
gick över till Sandö för att se hur långt jag orkade att springa runt där.
Blev glatt överraskad när jag insåg att jag klarade mycket mer än vad jag trodde! drygt runt halva sandö fixade jag!
nästa gång kanske jag rakt klarar runt hela ! :)

har fortfarande svårt att fatta att på.. ja vad kan det vara.. 2 månader? knappt, så har jag gått ner 7 (!!!!) Kg .. helt galet att jag har gått ner 16 Kg sen jag var som störst! tror att jag fortfarande är lite i chocktillstånd!
Det bästa med det här är de jag har runtomkring mig!
Min underbara familj som stöttar och ger råd.
Min älskade lilla gurkburk ;) som finns där med sitt (även ifall hon inte tror det) otroliga tålamod med mig, och hennes underbara sätt att vara! för att hon frågade mig gång på gång om jag inte skulle med på zumban och prova. för att hon hela tiden är den bästa som finns!! <3
Å tack alla andra som stöttar mig! Inga nämnda inga glömda ;)

Nu ska jag ta det lugnt idag, Imorgon blir det Zumbatajm!! :D can´t wait!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0