update

ja kanske dags för en liten uppdatering.
Vågen visade i lördags -0.3Kg
Visste att det inte skulle bli lika mkt som tidigare då jag som sagt haft en lugnare vecka. men de blev minus på vågen hur som helst så jag är nöjd :)
denna vecka så har jag zumbat, även fast det inte gick så bra i slutet, stukade, vrickade, sträckte foten... vet inte riktigt hur jag ska beskriva det då jag inte riktigt trampade snett.. utan.. ja jag vet inte.. tror att nån nerv kom i kläm eller nått.. fick avsluta 10-15 minuter tidigare än planerat, då man inte kunde använda foten så mkt mer.. ajja tog det lugnt igår iaf enkomt för att inte överanstränga foten ifall det skulle ha blitt nått..
Tog mig iaf en promenad i morse på ca 4 Km. bestämde mig för att gå en liten annan väg och tänkte att nu borde snön som va där sist ja gick den vägen vara borta... men icke... blev lite långsammare tempo för att hålla mig på benen då det va rätt mkt is där.. dumt val.. lyckades kliva snett på samma fot som jag gjorde illa på zumban.. och det är den friska foten! typiskt.. men det gick bra iaf, kom hem utan större problem :)
Men man märker hur ovan man är att gå på ojämn terräng sen man blev utan hund :p
går mestadels längs vägar och jämn mark numer.. tro det va anledningen till sneklivandet idag.. ja plus isen som va typ överallt!
Nä nu blir det asfaltsnötare ett tag framöver ^^

That´s that! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0