kämpar!



säger nästan allt!
meeeen jag skriver lite mer ändå ^^
haft en effektiv dag med min gurkburk <3 jag unnade mig själv en kebabtallrik idag, men har gjort mig väl förtjänt av den!
har precis kommit hem från en riktigt effektiv springtur! av 4.36 km så kan jag nästan lova att jag sprungit typ 2 av dom!
känns helt underbart!!! känslan av att man orkar mer och mer för varenda gång!!
än är gnistan på topp! när man får kick efter kick av att endera man tar på sig kläder som tidigare varit nästan för små, och de nu sitter pösigt! eller att man medvetet hat köpt kläder som är för små, bara för att inse att man får på sig dom mycket mer än vad man någonsin vågat tro! eller bara det att man börjar att springa, inser att det är ännu roligare än vad man föreställt sig och att man orkar så mycket mer än vad man någonsin vågat hoppas på!!!
ser mer och mer fram emot sommaren och vad den har att erbjuda!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0