bortglömd ^^

har haft fullt upp...eller egentligen inte ^^ har tänkt att nu ska jag uppdatera bloggen, eller jag tar det imorgon, åsså blev det en ond cirkel ^^
i lördags va det iaf zumba i ramvik! helt underbart tyckte ju jag såklart :-D gångavstånd å allt!
körde gärnet å va verkligen tokslut efteråt!
har haft en lite lugnare vecka så att jag inte kör slut på mig totalt ^^
har varit ute på promenader men inte sprungit nått ännu sen sist, tänkte jag skulle ta dt med Bossebus imorgonkväll eller nått :-) ska ju va hundvakt i helgen så det blir kanonbra!
ska väga mig på lördag tänkte jag, så att jag får in igen att på lördagar är det vägdag.
nu blirne grönsaksdippande! Mums! va längesen nu!

over and out!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0