dålig uppdatering!

Gosh!! jag har helt å hållet glömt av att uppdatera ^^
vet att det skulle ha varit en mät å väg dag idag med ... MEN jag har varit hemma i Klockestrand typ hela helgen och är fortfarande där å har inte vare sig våg eller mätgrejs ...
Men det får bli när ja kommer hem eller nått :p
I övrigt så går det rätt bra ändå. är ute å går minst 2 ggr /dag..
kommer inte alltid ihåg att sätta igång runkeeper på telefonen heller :/ men jag vet ju iaf att jag är ute ^^

Igår så badade jag (!) utomhus, i älven ... kallt! tog väl ca 30-40 minuter innan jag va "under vattnet" så att säga, men sen så var det så otroligt skönt!!
Simmade runt med vovvarna så mkt så att mina armar höll på att dööö!! :p va helt slut efter ett tag ^^
hade hoppats på finväder idag med så att jag kunde simma lite idag å, men nädå, det blev åska istället!
Visserligen tkr jag att det är jättemysigt med åska verkligen, MEN, när man planerar annat så blir man liiite sur ^^

Nåja, får bli nått annat istället :p

Tjollahopp <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0