Omstart

Ja här har det inte hänt mkt, ska jag vara helt ärlig så har jag varit i en liten svacka .. har inte haft nån motivation till att göra nått nästan...
Har såklart varit ute på de obligatoriska promenaderna med hundarna, men det känns inte som att det gett så mkt ...
SÅ nu ska jag börja om, gör om gör rätt ^^
Det är den där träningen som man gjorde hemma oxå som gav resultat, det märktes på en gång när man gjorde mindre å mindre av det ..
Men jag ger inte upp! jag ska lösa detta! :)

Har dock fortsatt att någorlunda jogga iaf då och då.
Känner inte att jag har fått den konditionen som jag önskar så att jag kan hålla igång mer än kanske 5 min åt gången, men det kommer väl :)

Jag har faktiskt inte vägt eller mätt mig nått under den här svackan heller, men ska börja om på måndag tänkte jag, va så drygt att det blev på tisdagar, så vi kör från måndag igen!
Sen ska jag se till å skaffa mig en digital våg oxå, det är bra mycket lättare att se hur mkt man tappat etc med en sådan.

Idag har det varit tokfint väder ! Är i Klockestrand hos mamma och pappa i några dagar så hoppas på att det ska bli lika fint väder dom dagarna som jag är hemma, dock kan det blåsa mindre, för då tänkte jag att jag ska ta å simma lite oxå :)

sådär! nu blev det ett halvlångt inlägg ^^ så nu ska jag ta å kila vidare :p

Tjollahopp <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0