hemma i Klockestrand

Vi tog ut en liten "semester" mitt i arbetslösheten ^^ å for till föräldrarna i några dagar :)
Kan inte blir bättre! ligga å njuta i solen å ha sig :)
Idag har vi varit i Ullånger en sväng på Glassbaronen å käkat ja ni gissade rätt: Glass!
UNDERBART gott måste jag säga att det var :)
Jag tog en "After Eight" men choklad glass å after eight bitar i :) åsså nougat sås i botten. MUMMA!!
tackar Papi för det :)

Efter det när vi kom hem igen så låg jag ute vid bojjen på en sån där ring som man egentligen åker efter båtar med, men den va perfa för min del då jag inte blev så överdrivet blöt på den ^^
Tänkte att jag skulle bada lite å simma, men ha inte vågat mig i det ännu :p
visst jag har ju badat iår, men ja jag har blivit en sån badkruka på senare år :o När jag va liten så låg jag i vattnet hela dagarna å det spelade ingen roll om det va sol eller regn jag låg i vattnet ändå!
Men inte nu längre :( jag tror jag börjar bli gammal ^^
Pombah å Paprika har inte fått bada så överdrivet mycket nu, då Pombah precis "läkt" från ett blötsår, eller våtexem eller vad man nu väljer att kalla det. dock har jag nu blivit vääldigt noga med att se till å torka båda vovvarna efter att dom badat så att vi inte behöver riskera att få nå mer skit! :p

Ja nä nu ska jag gå å hjälpa till med maten så man får nått å äta själv ^^

Tjollahopp <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0