Blåbär!

Idag har jag haft en riktigt produktiv dag.
Har varit ledig hela dagen, men ställde klockan på 7 imorse för att jag hade planerat att gå ut i skogen för att få ihop lite blåbär.
När jag vaknade så regnade det ... lite surt, men jag hade redan bestämt mig igår för att det skulle hända! så jag pälsa på mig med regnkläder (eller iaf regnbyxor och vad jag trodde va en vattentät jacka) och tog hundarna och gick ut!
va väl ute i ca 2h 30min och fick ihop bra mycket blåbär, rensat och klart blev det 4 Liter :)
Tackar man inte nej till ju :) Nu håller jag på att fundera på vad man kan baka för nått med blåbär, har redan hunnit med att baka några muffins, men behöver mindre formar för det blev bara 14 st med de formarna jag hade. de va så stora :p MEN GODA!!
Blev väldigt nöjd över dom :) så nu är dom nerfryst för att kunna förtäras när man får nå besök eller nått :p
Tjollahopp <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0