Världens bästa kull blir 1 år idag!

Helt galet vad tiden går fort!!! 
men idag fredagen den 13:e blir min favvorit kull, den bästa kullen jag någonsin haft å någonsin kommer att ha, 1 år! 
Tyckte det va nyss som dom va såhär liten
(bilderna är klickbara)

Tarzan aka Sixten 4 veckor


Bert 4 Veckor


Lollo 4 Veckor


Sigge 4 veckor


Janne aka Mojje 4 Veckor


Tiger Aka Roland 4 Veckor

Saknar egentligen inte att ha kattungar .. men den här kullen!!! bästa kullen ever!! 
Så trevliga katter som blev det även i vuxen ålder! 

Tarzan (sixten) bor i Härnösand med kattkompisen "Sam"
Har vuxit upp till en väldigt snygg kille! som verkar ha fått sin fars temperament = Underbart!

Bert bor i Bollstabruk med min vän Josefine och hennes 2 andra kattor samt 3 hundar. 
Bert är verkligen mitt favorit "barnbarn" är Lillen uppidagen! en helt underbar katt, så hade ja vetat att han skulle bli så hade Jossan aldrig fått tagit han ^^ 

Lollo har jag här hemma, världens sötaste lilla prick! 
Hon har dock blivit mer lik mamma sin, vill inte gärna bli upplockad från golvet å bli buren, men får hon ha alla fötterna på jorden medans man goar med hon så tycker hon det är tokskönt!
Sigge bor med sin familj i  och har även han blivit en kopia av sin far! och är även han en väldigt vacker pojke :) 

Janne (Mojje) 
Hade jag själv kvar tills han var ca 9 -10 månader. och mums! en sjukt snygg kille! även han en kopia av sin far! Janne ville verkligen vara uppi en heeela tiden! Men då Pappa Lillen inte riktigt accepterade honom längre så var jag tvungen att sälja honom :( 
Så nu bor han hos sin familj i härnösand, med en kattkompis som jag inte kan komma ihåg vad hon hette ^^
Tiger (Roland) har jag tyvärr inte hört så mkt från :( 
har skickat mail å sånt till hon som köpte honom men har inte fått något svar. anledningen att jag vet att han nu heter Roland är för att hon sa det vid köptillfället. 

Ska leta upp bilderna jag har på de vuxna katterna lite senare, så man får se hur dom ser ut nu :) 

MEN GRATTIS IGEN MINA SMÅ BARNBARN <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0