"The Help" / "Niceville"

Denna film "lurade" Astrid mig att se idag!!
Kan inte annat än säga att DEN MÅSTE SES!
En mycket tänkvärd film, och sjukt hemskt att tänka på att det verkligen var så på riktigt förr!
Att människor ska dömma folk pga en sån banal sak som en hudfärg..
Kan säga att det va inte ett öga torrt å ingen näsa "orunnen" när jag sett klart denna.
Ringde till Astid, snyftandes å sa
"jag hatar dig just nu..."
Lät som att hon blev lite rädd xD men sen när jag fortsatte min mening med att säga att hon lurade mig att se filmen så började hon skratta å tyckte jag va fånig ^^
Men det tycker jag med! Har aldrig ... eller jag har grinat till filmer förr oxå, men NU ... nått har hänt!
Jag grinar till filmer som en "vanlig" människa inte grinar till ^^
Men nog om detta!!
SE FILMEN säger jag bara!!!
Tjollahopp <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0