Tattoo

Nu har jag varit Impulsiv .. eller vad man nu ska säga xD
Ha väldige länge velat skaffa mig en tatuering och hade en halvt egengjord som även Astrid hjälpte mig lite med att göra. 
Såhär i efterhan så va nog just den vi gjode för .. ja iaf 3 år sen eller nått, väldigt B ^^ 
Men jag visste på ett ungefär hur jag ville ha den som :) 

Sagt å gjort! Angelica har börjat tatuera! sjukt kul om jag får säga det själv :D 
Å då tänkte jag att jag skulle passa på!! :) 

Visade henne den jag å Astrid gjort :p sen så fick ju hon fixa till den lite bättre å sånt :)

Tro inte att resultatet kunde bli bättre!! 


Ja som ni förstår så är det mitt namn ^^ å det som är bakom är mitt stjärntecken, Tvillingen :) 

Förväntade mig att det skulle göra SJUKT ont! 
Men ICKE! :) ett tag höll jag rakt på å somna sittandes där ^^ 

Är sjukt nöjd över resultatet, min första tatuering kunde inte bli bättre! 

Nu sitter jag redan å planerar min nästa tattoo ^^
Nä nu ska jag gå å lägga mig å sova!! blir te å fara å gratta lillebror imorgon.

Tjollahopp <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0