Happy Birthday!!

Grattis min lilla älsklingspropp på 1 års dagen :D
Usch vad tiden går fort nu! Tyckte det va nyss som lillemannen kom hem till mig o va så liten o klumpig.
Nu har han utvecklats till en stilig men fortfarande klumpig kille :)
Ser verkligen fram emot många långa år med denna "skitvovve" som jag älskar så sjukt mkt!
Tack så mycket Tine för att jag fick förtroendet att köpa min drömkille <3<3
Dream Shot Frank Nitti
e: Tomba Haus of Lazic u. Heiza´s Just for you
Mormor
2011-12-04 @ 21:37:54

Heeeej Gummzan <3 och mormors pöjke

Jezz vill säga det att du 'r sååååååååååååå välkommen så och varsegoood såndanna valpköpare som du är jag sjuuuukt stolt över och jag e trygg med at han är hos dig <3

Massa kramizar från mormor

DREAM SHOT`S KENNEL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0